Pyrzmom 4 aylık saglık ocagından bu damlayı verdiler kabızlık yapar dediler siz ne kullanıyorsunuz doktorum sidefer al dedi ama
QueenMom__ Pyrzmom hiç kullanmıyorum, birtek bizim ülkemizde 4. Ayda kullanılıyormuş. Genellikle prematüre veya başka sağlık sorunu yoksa 6. Aydan önce gerek olmuyormuş. 6. Ayda kan tahlili yaptırıp ona göre bakacağım
Ata0905 Pyrzmom sidefer yada ocean microfer alın. Bir yasindan önce tahlil yapmaya gerek yok. Yeterli kan uretemiyir vücut her türlü ihtiyacı olacak demişti . 🌺
Poncik38 Pyrzmom vegaferon bi kaç gun kullandm mecburen yapmadı icinde paraben oldugu icin sidefer aldm. Sidefer de yapmadı kabızlık
Pyrzmom Kızlar birde bnm bebeğin süt alerjisi vardı sideferde süt içeriği varmıs galiba korktum suan böle olup kullanan