Merhaba kızlar. Henüz üç buçuk aylık bebeğim var. İki gündür öksürüyor ve hırıltısı var. Büyük ihtimal boğazında balgam var :( sanıyorum klima çarptı :( henüz çok küçük olduğu için ne yapılabilir bilmiyorum. Virüs ortamında hastaneye götürmeye de korkuyorum. Var mı daha önce karşılaşan bu durumla