Merhaba sevgili anneler oğlum 17 aylık ama yarım yamalak anni dıyo sadece okadar telefonla tv ile cok ılgılenmez bazen sadece bıraz cızgı fılm izler niloyayı okadar ve hala ismiyle seslenince bakmıyor cok ugrasıyorım ama canı isterse yada tesadüfen bakıyor. Normalmi yoksa bi doktora göstermelimiyim endise edıyorum.