Beren13 Arkadaslar bebgim yataktan dustu oyle yarilma kanama yok sadece alni sisti biraz buz koydum vucudana baktim kizariklik morarklik yok ama cok korkuyorm ne yapmam gerkeiyo yardim edib 😔
Deletedmom413 Beren13 Sislik varsa doktora goturun 50 cm den yuksekse ,gozde kayma, baygin hal, kusma,sislik önemli.
efelim Beren13 50cm ustunde ise doktora götürün bence ama imkan dahilinde değilse doktorunuzla iletişime geçip takip edin. Gözde kayma bıngıldakta şişme kusma susturulamayan ağlama huzursuzluk uyku hali gibi durumlarda Allah korusun acil mudahale gerekebilir. Siz yinede en az iki saat uyutmayın
Deletedmom413 Beren13 3 saat filan uyutmayin takip edin. Sislik varsa beklenmez aslinda ama siz bilirsiniz.
Beren13 efelim olctum mesafeyi 54 cm alninda biraz morluk var o da belirli belirsiz huysuzluk falan yok sukur kahvaltisini yedi simdi 11.30 a kadar uytmucam vucdana da baktim morluk kizariklik yok ama cok tedirgnm