Simgee Hem Anne sutu hem mama aldigi icin doktor ek gidaya gecirdi bizi. Ayni ayda olanlar neler veriyosunuz bebeklerinize fikir alabilir miyimm
Poncik38 Simgee 4aylıkken başlamıstk ek gıdaya o corba yı denedk bitti şimdi yaptğma erişte bulgur irmik flnda koyuyorm doyurucu olsn dye bide benmkinin kilo alımı az o yüzden cesit cesit yapmaya calısıyorm