Günaydın kendime internetten biseyler bakinayim dedim.bir sayfaya denk geldim.DEPPO diye bugüne özel indirimler yaziyor.fiyatlar aşşırı indirimli..ayakkabilar 22 den basliyor 40 tlye kadar var🙄kiyafetler desen onlarda çok uygun🙄🙄inanasim gelmedi.ilk defa görüyorum böyle fiyatlar hemen aklima acaba bir çapan oğlu mu var altinda demek geldi.sonra bir de sizlere sorayim dedim aranizda hiç bu sayfadan alışveriş yapan var mi?bi güvenemedim nedense fiyatlar böyle olunca.ayakkabi yada kiyafet sipariş edipte başka biseyle karşılaşmak 🤣🤣🤣
Hep bilindik markalardan sipariş veririm.ilk defa bu sayfayi gördüm 🙄