Behra canım sürekli emmek istemesi beslenemedigi anlamına gelmez. Kilo kontrolü ve çiş kakasindan takip edin boşuna mama vermiş olmayın eğer gerçekten gerekmiyorsa. Benimki de öyle doktor mama başlayalım dedi kabul etmedim sürekli kaka yapıyordu çünkü her bezde kilosuna bakalım eğer iyi değilse baslayayim dedim baktık kilosu iyi gerek kalmadı. Memeye bağımlı güvende hissediyor ve gaz çıkarmak için memeyi kullanıyor benimki belki senin bebek de öyledir.