Fatmaa10 Ballikaymakli bizde kullandık canım ondan ama bıraktık sonra normal mamaya geçtik tadları çok kötü oluyo biraz pekmez koyabilirsin canım öyle içiyolar
Fatmaa10 Ballikaymakli bizimde öyle yarım bırakıyo bu ayda mı öyle oluyo anlamadım gitti bakalım gidicez bu ara kontrole
Fatmaa10 Ballikaymakli bizede alerji olmuş dedi ama şimdi öyle bişeyimiz yok allaha şükür 1 kutu kullandık bıraktık sonra
Asklepios Edanrasya ay sonu 4 ay olacak 150 ml içiyor istediği zaman. bazen uykusu oluyr uyuyamıyuor. mama içtikten 1 saat sonra. 60 daha içiyor
Ballikaymakli Fatmaa10 yüzünde var. Kollarına gelmişti. Şimdi onlar geçti. Yanakları kulağının önü kaşları
Fatmaa10 Ballikaymakli bizim de kaşlarının oralarında vardı yüzlerinde kulak arkalarında falan krem olarak neler verdiler canım bize bi krem verdi çok iyi geldi 1 tane nemlendirici krem bide sprey vardı çok şükür geçti
Ballikaymakli Fatmaa10 bepanthol mustela coresatin pembe. Hepsini kullanıyorum. 😁 İlk başta tüm yüzü kızarıktı. Bak atıyım buraya. O zaman kortizonlu bi krem vermişti o iyi geldi ama 5 gün sonra bırak dedi.
Alperen_20-05-2020 Edanrasya 3 ay 26 günlük hem emiyor hem mama yiyor sabah 120 cc yatarken 120 cc mama veriyorum diğer zamanlarda emziriyorum 2 saatte bir, en son 1 Eylül’de 7700 ‘dü kilosu
Fatmaa10 Ballikaymakli bize biodermanın nemlendirici kremi var bide spreyi var onları yazdı da parayla alıyorsun canım biraz pahalı ama onlarında çok etkisi oldu gidince bi sor istersen baya iyi geldi bize
Ballikaymakli Fatmaa10 bende pahalı aldım canım. Hatta eşim kızmıştı 😁 her doktor ne derse alıyosun diye.