Adige3062 ben erken yatırdıgım zaman hemen bebegimle yatıyorum ki uykumu bende alayım çünki biliyorum her saat başı kalkıcak ve uyanıcak oyuzden erken uyutugunuz zaman muhakkak yatın uyuyun dinlenin sizde derim gerçekten size iyi gelicek o uyku hem uykusuzda ve yorgun olmazsınız yani ben öle yapıyorum enazından vicudum dinleniyor bu şekilde bir nebze kafamda rahatlıyor bence sende bir dene vicudun dinlenir canım