Betim benim bebeğim de de olmuştu 2hafta kadar sürmüştü, anneden bebeğe geçen hormonlardan oluyo demişti sağlık ocağındaki doktor, sonra yavaş yavaş kendiliğinden kayboldu. Çok terletmemeye özen gösterin, hergün ılık ıslak pamukla silin yüzünü. Tabi doktorda danışın mutlaka