Merhaba anneler doğumda güneş lekesi oldu yüzlü ana çok değil yine de beni rahatsız ediyor.. ÇİL FAZIL ve KONTES diye bir krem varmış eskiler bilir bana da annem önerdi. Annemin de güneş lekesi olmuş doğumda o kremi kullanınca geçmiş. Ama şuan emzirme dönemindeyim akıllansam acaba bi problem yaşer mıyım bilemedim… Aranızda kremi bilen kullanan var nı?