Gfrn Kızım hastaydı çarş doktora götürdüm antibiyotik verdiler largopen nefesi açılsın diye hava verdiler bronşit başlangıcı dediler hırıltısı vardı azaldı ama şimdi de öksürüğüne uyanıyor ve burnu akıyor hiç keyfi yok :( 5 gün oldu ne zaman iyileşir üzüntüden bende hasta oldum Boğazım şişti burnum akıyor nefes alamıyorum
Efem Gfrn biz 10 gündür hava veriyoduk iki üç gündür kalmamış gibiydi hırıltı bugün yine başladı :( bende çok üzülüyorum
Efem Gfrn bizim öksürük kalmadı hiç prospan öksürük şurubu kullanmıştık biz sorun isterseniz doktorunuza