OmerAlp03 arkadaşlar bacaktan Bexsero aşısı olduk aşı yeri kızardı ve sertleşti ne yapabilirim bilgisi olan var mı ??
defnesmomm OmerAlp03 merhaba, olması çok normal. O bölgeye dokunmamanız gerekiyor, bir süre sonra normale dönecektir. Ağır bir aşı olduğu için böyle bir yan etkisi var.
kaansmom OmerAlp03 bizimde geçmedi 2 hafta kadar beze gibi birşey olmuştu ar ara ovaladım pamuk ve bebek kolonyasıyla geçti şuan
Deletedmom335 OmerAlp03 canım pamuğa kolonya döküp ovabilirsin benim hemşire öyle yap demişti bende öyle yaptım
Brna-34 OmerAlp03 bizde carsamba günü 4.ay aşımızı olduk kızardı sertleşti hafifte bi morarma oldu hala geçmedi .Normal olduğu söyleniyor inşallah hemen geçer ben öyle görünce üzülüyorum
Caglaaaa Aynı sorun bizdede var cuma olduk hala gecmedi hatta kızartı sertleşti şişti doktor normal dedi