Anneler merhaba daha önce gece 5 6 saat kesintisiz uyuyor uyandirmali miyim diye post acan ben nerde o uykular diyorum. 11 de uyuyor en gec 12 buçuk ayakta sürekli emmek istiyor sürekli. 1 bucuga kadar en az emiyor sonra uyuyor tekrar saat başı 2 saate bir ayakta noldu böyle oğluma 1 aylıktan itubaren düzenli uyuyan oğlum gitti yerine baska bir bebek geldi sanki neden boyle oluyor anneler gecici bir durum mu bu ? Gündüz de çok huzursuz ağladığını bilmem fazla doğdu doğalı ama bu ara mizmiz 1 haftadır düzeni gitti. Doktor diş dedi jel verdi şurup verdi dün uyur belki diye şurup verdim ağrısı varsa diye yok yok neden böyle 😞