benim bebeğimde 4 aylık .ben de arı mamanın pirinç unlu olanından veriyorum günde 1 sefer .bunun dışında elma suyu şeftali suyu da veriyorum .zaten emmedi mama içiyor .onu da bu aralar zorla içiriyorum feryat figan .annem de bize 2,5 aylıkken başlamış .yavaştan birşey olmayacagını düşünüyorum .