Oğlum 6 ay 10 günlük. 2 aydır geceleri sık kalkmaya başladı. Başta dişten dolayıydı farkındaydım. Ama şu an hiçbir sıkıntısı yok. Alışkanlık olduğu içi kalkıyor. Meme de uyumak istiyor. Emzik emer gibi emiyor bir de bırakmak istemiyor. Göğüslerim yara oldu acısından zor emziriyorum.Artık bittim tükendim. Sürekli emzirmekten pışpışlamaktan kemiklerim ağrıyor. Benim oğlum gece 1 kere kalkan çocuktu. Ne oldu böyle anlamıyorum. İyice alıştı gece kalkmalarına. Nasıl düzelticem bunu. Başına gelipte düzeltenler nasıl başardı? Artık ağrılardan ve yorgunluktan bir yerde çöküp kalıcam. Dinlenemediğim için tüm değerlerim düşmüş sürekli baş dönmesi yaşıyorum doktor uyu diyor. Uyumuyor ki uyuyayım. 😖😖😖