Gmmzzee Herkese merhabalar 3.5 aylik oğlum sanki soğuk algınlığı olmus üşütmüş gibi geldi bana neler yapabilirim kendimde ne yapayim sütümden gecsin hemen atlatsin yardimci olabilecek var mi