Smgeakkurt Kızlar 2 aylık bebeğim var bacağının bir tarafında 2 tane boğum var diğer bacağında 1 tane bogum var anlamadım eşit olması gerekmiyormu???? Böyle durum olan varmi
BusbusveHashas Smgeakkurt kalça çıkığı olabilir. Bebeğin bacak çizgilerinin simetrik olmasına bakıyorlar, özellikle kız çocuklarında daha çok görülüyormuş siz ultrason çektirdiniz mi daha evvel?
AlyaaSrmrt Smgeakkurt insanoğlu bi eli diğer eliyle hiç bir zaman eşit değildir. Benim kızımda aynı şekil ama hiç tereddüt etmedim. Sağ taraf veya sol taraz göz, kulak, ayak, parmak, el her zaman bi tarsf bi taraftan dhaa büyüktür :)
Mysunshines17 Smgeakkurt tam 2 ay olduğu zaman kalça ultrason cekiliyor.Benim ikizlerimin birinde tüm bogumlar vs eşit olmasına ragmen ultrasonda getilikcikti bence tespit ettiyseniz ihmal etmeyin kontrol ettirin mutlaka önemli bir şey erken teşhis ve tedavi bu durumda
Kurt07 Smgeakkurt benim kızım da öyleydi kalça lari tam çıkıkmiş meger ameliyat oldu 3 ay kople alçıda durdu 1 hafta oldu alçıdan çıkalı şimdi hiç bogumu yok
Evata AlyaaSrmrt bu öyle bir durum değil kalça çıkığı olup olmadığı bakılır önce yoksa normal denir geçirilir
Dilhunizade Smgeakkurt kalça çıkığı ultrasonu çekinmediniz mi? Esitsizlikte,boğum sayısı farkliliginda cikiktan şüpheleniyorlar. Bir doktorunuza gorunun isterseniz…