Rumeysahamza ben Doğumdan iki ay sonra böbreklerimden ameliyat olmuştum ve o ameliyattan sonra enfeksiyon vücuduma yayılmıştı.
Ateşim 41 dereceye kadar çıkıyordu, ateşle birlikte inanılmaz bir titreme kendimden geçiyordum, parol içip ateşim düşene kadar mahvoluyordum, ateşim düştükten sonra da aşırı şekilde terliyordum yatak bile sırılsıklam oluyordu. Tahlillerim hep kötü çıkıyordu, en son da kanda CRP 205,6 ile hastaneye yatışım yapıldı ki bu değer üç günlük antibiyotik kullanıyor olmama rağmen böyle yüksek çıktı. sekiz gün çok ağır antibiyotik tedavisi aldım, bebeğimi emziremedim, sütüm kesilmesin diye iki saatte bir sütümü sağıp attım, bebeğim de 10 gün biberon mamayla beslendi, çok şükür iyileştim ama aşırı zor günlerdi, doktor bana iyi ki gençsin vücudun kaldırıyor çok ağır bir enfeksiyon geçiriyorsun dedi.
Lütfen siz de ihmal etmeyin gerekli tedavi neyse bir an önce başlansın