Benimkide yandan 1 santim acikmisti estetik dikis yani biraz birbirinden ayrilmisti ve sarimsi sivi akiyordu. Doktorumu aradim batikon uyguladim ve ustunu kapali tuttum bantla 2 hafta kadar kendiliginden kapandi. Ama benim ozaman 2 hafta olmustu sezryan olali ve yaram tazeydi sanirim o yüzden kendiliginden kapandi tekrar