Betullll
Aynen bende gündüzleri uyuyamıyorum. Bir 19 aylık oğlum daha var sabah 6-7 arası uyanıyor. Tam küçük oğlum uyudu diyorum bu sefer büyük oğlum için kalkmak zorunda kalıyorum. Eşim evde olduğu zaman sağolsun alıyor ben uyuyayım biraz diye ama oda 7 gün çalışıyor 1 gün evde oluyor🥺 Ben artık yanıma yatırıyorum küçük oğlumu. Yatağına koyduğum an ıkına ıkına uyanıyor sonra ağlamaya başlıyor. Yanımda olduğu zaman ıkınmaya başladığı an karın üstü çeviriyorum rahatlıyor sonra emzik veriyorum bi şekilde idare ediyorum😅 büyük oğlum yaklaşık 3 aylıkken uykusu düzene girmeye başlamıştı, bakalım küçük oğlum da nasıl olcak🥰