Gizemalix1 Üst dislerimiz çıkacak bekliyoruz zorluğunu atlattı patlaması kaldı ucu belli bembeyaz ama bi türlü patlamıyo bu süreç çok uzar mı 4 gündür bekliyorum tık yok