Adensu
[bilinmeyen] biz ellerini tutarak zorla yediriyorduk alıştı ama gel gorki cok zorlu olabiliyor kimi bebek kolay seviyor ki kızım hic zorluk çekmemiştim ucak falan de oyun oynarken yedir simdi meyve ler icin emzik tarzinda seyler var onla verebilirsin meyve falan oyle baslayabilirsin allah kolaylik versin bebe biskuvisi sut az pekmez ben zeytin ezmesi de koyuyordum oyle alistirmistim o daha hoslarina gidiyor
YazCilegi
[bilinmeyen] Bi taktiği ne yazık ki yok 😥 yemeyen yemiyor. Benim kızım da 7ay 6 günlük. 1 bucuk aydır ek gıda ile savaşıyoruz. Tatlı seyleri zaten asla yemiyor. Yoğurt,corba gibi seylere ağzını açsa bile 2-3 kasıktan sonrası yok 🤷🏻♀️ Doktorum kesinlikle zorlama dedi. Ağzına falan tıkmadım hiç. Bu süreç biraz zorlu,sabredeceğiz 🙏🏻