Dilaratlas Genel olarak emzirirken ödem atan bitki çayları önerilmiyor. Bunlar zayıflatmıyor zaten. Çaylar vs. yerine bol su içmeye çalısın ( mesela 1 bardağı şak diye içmeyin 3-5 seferde için, ama sık sık su için) Su içtikçe iştah azalır, daha az karbonhidrat tüketirsiniz ve dengeli beslenmeyi de oturtursanız verirsiniz. Yeter ki başlayın, gerisi gelir. Göbek içinse instagramda sayfalar var alt karın çalıştıran örnekler veren.