eslemsare34 ona bakarsan bende kızımı özele muayeneye götürdüğümde benim kızımdanda şüphelendi doktor siması hafiften benziyo diye bende korkmuştum çocukta bi sıkıntı bi gerilik yok down sendromun bütün belirtilerine baktım gözlerinin hafiften andırması dışında bi sıkıntı yok bunları bildiğim halde dediği tahlilleri yaptırmıştım şükür öyle bişey yok merak etme senin bebeğindede Allah’ın izniyle hiçbişey çıkmaz