Merhaba anneler. Kızım 1.5 yaşında ve tam bir meme tutkunu.Ve bu yüzden doyduğu için yemekle hiç arası yok. Sevdiği şeyler olursa Bi kaç kaşık yiyor. Yoğurt bir kaç ay öncesine kadar zorluk çekmeden yedirebiliyordum artık onuda yemiyo. Peynir yemiyo. Biraz ara verip tekrar başladım ama malesef yaramadı. Çoğu kişi emzirmeyi bırak ozaman yemek yer diyorlar. Ama ben bu kışta emzirme taraftarıyım helede bu hastalık döneminde. Tavsiyelerinize ihtiyacım var. Şimdiden teşekkürler 🌸