acimavi bende öyle yaptım ama banyo şartı kolundaki aşıya özellikle bu sıcak ve nemde 3 gün mahvolur çocuk, biz 24 saat sonra koltuk altından aşağıyı yıkadık. Sonraki gün de kolunu streçle sardım üstünü alteliyle sarıp normal yıkadım. Bize aşıyı bide haziranda olmuştuk ay ne sıcaktı :/