Merveh annemin sürekli dogumgünlerimizde yaptigi pastayi anlatayim sana 😂 bim den alır hep hazır pasta tabanını. 1 su bardagindan 2 parmak kadar eksik süte 1 tatlı kaşığı şeker koyup karışitirip bununla hazır aldigi tabanlari ıslatır. Sonra puding pişirir 😂 pudingin yarısını hazir pasta tabaninın üzerine döker, arasina muz dilimleri, cikolata, hangi meyveyi seviyorsan onlari koy işte. Sonra diğer tabanı bunun üzerine kapar. Kalan pudingle tüm pastayi kapla. Sonra kremşanti yapar. Puding soguduktan sonra üzerine ince tabaka kremşanti sürer. Kremşantinin birazini pasta süsleme aparatinin icine koyar ve pastanin üzerine şekil vererek sıkar. 😂 sonra süsler işte. Üzerine tekrardan muz dilimleri, cikolatalar felan. Hazır pastadan daha lezzetli oluyor valla.