anneler kizim 8 aylik 1 hafta kadar once sebepsiz 3 gun 38-39 larda ates yasadik doktora gittik kan twsti yapildi bir seh cikmadi. 4. gun kirmizi dokuntulerle ates bitti. 6. hastalik olabilir dediler. ancak kizim 1 haftadir hastligi bittiginden beri gece gozu kapali aglamaya basladi. normalde aksam 9 sabah 7.30 deliksiz uyuyan bir bebek mama yemeye falanda kalkmaz. desteksiz uyuyor. once hastalik etkisidir vs dedim. gece terorudur dedim. ancak simdi yine aynisi oldu 9 dan beri belki 10 kere agladi. elimi bezine goturdugumde sismis oldugunugordum hazir aglamislen degisteyim dedim bir baktim islak daha yeni cis yapmis. acaba cis yaparken cani yaniyor ondan mi uyaniyor enfeksiyon belirtisi olabilir mi ? doktora gitmeli miyim