MeRi61 İğneler normal iğne değil zaten küçük ama benimkikerde ağladı biraz hemen asi bitiminde alıp odada emzirdim ve sakinlediker sonrasında tüm gün gül bir şekilde uyudular sık sık alıp emzirdim ben uyuduklari gün içinde..Sonraki 2 gün çok huysuzlastilar sadece ama o da geçti şükür 😇