Zeyno16 Merhaba ben hipp mama kullanıyorum ikizlerime fakt bu ay çok az kilo aldılar memnunmusunjz değiştirmelimiyim
Akinbebek Zeyno16 bende hipp mama kullanıyorum kilomuz gayet iyi . Kaç aylıklar kaç cc veriyosunuz ki
Zeyno16 Akinbebek merhaba 3 aylığız 90 cc yiyorlar fazlasını yemiyorlar hele kızım bu aralar nerdeyse yemeyi bırakıcak anlamadım
Akinbebek Zeyno16 şu an aynı dert bende de var ne mama istiyo ne meme . 4.ay atagınaa giriyoruz sanırım . 3.ayda 120 cc içiyodu bizimki versem daha fazlasını da içerdi şimdi iştahı yok
Cinar2 Oğlum 11aylik doktorumuz hip mama verdi kilosu düşük diye ama kilo almıyor artı infakritin sutude günde iki kez veriyorum .almıyor ayına göre kilosu düşük
Zeyno16 Akinbebek ya benim birde ikizler erken doğdular zaten kiloları düşük yemiyorlar iyice dertleniyorum