cydcvk hayır hareketleniyor ondan kızım eli kolu ayağı asla durmayan çok hareketli bebek(MaşaAllah çok şükür) o yüzden dediler ve git gide zaten yavaş alacak kilo deniliyor ilk 500 ü duyunca şoka girdim sandım ama buraya yazdım ablalarıma sordum hemşire doktor vs baktım herkes normal diyor sakinleştim ve önemsemedim sonra ilk ayda şişi inip tekrar kilo aldığı için muhtemelen 1 e yine tamamlayamadı ablam ilk şişiyle doğdu normal demişti 2. Ayda 1 e yakın aldı dediğim gibi 3 te 500 4 te 700 aldı 3270 doğdu 6 kilo oldu 4. Ayında sütle alakası olduğunu sanmıyorum