Ysmn_0 bebeğin kaç günlük canım bilmiyorum ama bence enjektör yada silikon uçlu kaşık ile dene. Benim sezeryandan sebep sütlerim geç inmişti, hastanede hemşireler bebeğime enjektör ile mama yedirmişlerdi. bana da enjektör vermişlerdi, Ben de eve geçince ilk üç gün öyle besledim sonra kaşıkla besledim bazen biberon.. doğumun 3. Günü emzik verdim ben bebeğime biberonu bu sebepten dolayı kolay kavramıştı.🙋🏻♀️