Bugdu canım yenidoğandan itibaren 4.aya (6da olabilir) kadar lokal anestezi ile yapıyorlar. Sonrasında bebek durmaz diye genel anesteziye dönüyor. Genel anesteziyi tavsiye etmem küçücük bebeği saatlerce aç bırakmak kolay olmuyor. 3.5 aylıkken olduk biz ilk işlemde ağladı 2.de sargıyı çıkarırken o kadar bitti geçti