Merhaba arkadaşlar , bebeğim 23 günlük ve sütüm tam yetmediğinden kilo alımı da az olduğu için mama destekli ilerliyoruz , ilk önce hipp marka mama kullanmıştım ve kabız yaptı bebişi çok zor yaptı tuvaletini , aptamil comformil kullanmaya başladık ama sanki yine kabız gibi , 4-5 günde bir ağlayarak yapıyor kakasını ve kıvamı da çok koyu , tecrübeli anneler bize ne önerirsiniiiiz 😔