idil1990 Miracimmm cok ufak daha oturmayi ogrenmediki basmayi ogrensin zorlamayon derim her bebek farkli
A1i1b1 İnanın Benimde kızım o aylarda basmıyordu çok korkmuştum doktora söylediğimde çok küçük henüz normal demişti şimdi koşuyor maşallah korkmayın bende çok korkmuştum doktorununza sorun sizde içiniz rahatlar
Miracimmm idil1990 yok canım zorlamıyorum ama böyle bakınca her çocuk basinca neden benim yavrum basmıyor diye kuskulandim
minikailemmm Miracimmm bilmiyorum yaa basması lazım degil mi simdiye kadar yinede doktor daha iyi bilir tabi öyle diyosa dogrudur cnm