tubao hastaneden alkol vermişlerdi. Her sabah ve akşam damlatıyordum. 10.günde düştü göbeği.
İlk banyo konusu da şöyle; aslında göbeği düşmeden yaptırma taraftarı değildim fakat ağustosun 4 ünde doğdu tam sıcağın ortasında. Birkaç gün yaptırmadım baktım hem çok huzursuz hem vücudu isilik olmaya başlıyor. Göbeğini bir mendille kapattım su değdirmemeye özen göstererek banyosunu yaptırdım. O kadar rahatladı ki isilik geçti huzursuzluğu bitmişti