ElanazD Dizanteri oluyor canım benim bebegim da 1 buçuk aylıkken geçirmişti çok üzülmüştüm 4 gün hastanede yattık idrar yolu enfeksiyonu diye yattık ardından kakada amip çıktı sadece anne sütü alan bebeklerde olmaz diyorlar bebegimde sadece anne sütü alıyor banyo suyundan bulaşmış olabilir demişti doktor çok korkulacak bişey degil 2 günde geçmişti bizimki sonrasında eve şurup verdi evde devam ettik 1 haftada hiç bişeyi kalmadı