sufflee testi yaptırdığım gün eve geldim ve çok ateşlendim 4 dereceye yükseldi duş aldım defalarca eşim soğuk uygulama yaptı hicbir şekilde düşmedi ve başım çatlayacak gibi ağrıyordu gözlerime vurdu eşim ambulans çağırdı , hastaneye götürmek istediler bebegimi birakamayacgim için gitmedim , sabah biraz daha iyi oldum bu defa istifra başladı ateşim yine yükseldi iki gündür biraz daha iyiyim , bebek olunca her şey daha fazla düşünülüyor ve tedirgin olunuyor buraya da bundan dolayı yazdım, sağlıkçılar yönlendirdi tabi emzirme konusunda vs ama aynı durumu yaşayanlar var mı merak ettim