Deletedmom420 Canım bende mastitle yaralarla uğraşıyorum ilk günden beri 2 ay oldu inişli çıkışlı geçiyor günler. Bir gün iyiyim bir gün kötü. Benimde mastitten dolayı kanlı geliyordu sütüm. Genel cerrahi de , çocuk doktoru da , ebe de içirebilirsin dediler. Sadece kusma yaparmış. Verem ve aids olmadığı müddetçe emzirmede bi sıkıntı olmayacağını söylediler. Sende de sıkıntı olacağını düşünmüyorum. Yine de içim rahat etsin dersen doktoruna ya da sağlık ocağına bi soruver. Geçmiş olsun İyileşirsin inşallah 🤲🏻