Sağlıkçı arkadaşlar cvp verebilirse çok sevinirim eşim 18 Ağustos ta koronalı biriyle temas edip virüsü kapıyor 5. Günde belirtiler çıkıo ateş halsizlik iki gün ateşi sürdü ve gecti ama halsizliği vardı 14 günlük karantina sonucu tekrar testi pozitif çıktı bir hafta daha karantina dendi karantinasının 20. Gününde hastaneye gitti ve teste gerek yok gecmiştir artık karantinan bitti dendi tekrar pozitif çıkmasının nedenide burundaki ölü hücrelerdir aktif değil bulaştırma özelliğini yitirmişlerdir dendi 20. Gününde benim yanıma geldi karantina bittiği için yinede sarılmadık mesafeyi koruduk ama gece sonunda cok afedersiniz artık ateşle barut misali eşimle birlikte olduk şimdi içim içimi yiyo ya gecmediyse virüs hala aktifse ya banada bulaştıysa die 😭😭😭