Benim qızım 2.740 dogmuşdu boyda 48. Çok zayıfdı. Sarılığı çoktu. Doktorum 1weyi önerdi. Dedi anne sütünü çok ver her gün banyo yaptır. Hem anne sütü hem de mama verdim. Her gün banyo yaptırdım. Şimde 2ay 7günlük. Maşallah 1ayında gitdigimde 3.740 boy 52 oldu. 2ayımızda 5.600 boy 56.5sm oldu.