Smeyyeee Kızlar stok yapmıştım kızım için ama çok almışım beden küçük geliyo 4 numaradan 3 paket var iki tanesi 53 lü normal bez 1 tanesi 56 li külot bez içinden birtane aldım denemek için birdahada kullanamadım tek tek alan olursa paketlerin tanesini 50 tlye gönderebilirim piyasada daha pahalı elimde kaldığı için ucuza satıyorum 🤗🤗
Cutebaby Smeyyeee letgo ya koy ben de prima bezi orda sattım fiyatını bilenler alıyor zaten cimri ya da akakçe.com a girip fiyat karlılaştırması yapabilirler
Yusufdemir Tanesi 1 liraya geliyor nerdeyse ve gene yuksek canım en azından yarı yarıya yapmalıydın ben kendım için degıl genel olarak dıorum cunku e bebek kampanyadındada aynıya denk gelıor
Nisaasel Valla ben daha dün 4 numara 76 lı primayı 67 tl ye aldım şoktan. Ayrıca ben de stok yapmıştım ve elimde geçen yazdan 3 numara prima kalmıştı 78 li aldığım markete gittim rica ettim 4 ile değiştirttim. Geçen yaz onu 47 ye almıştım 78 li bu Arada şimdi olmuş 89. Sağolsun market değiştirdi ama