Ahmete eşimin kafası dümdüz ve hep bundan şikayet eder. Oğlumuz olacagini ogrenince aldığı ilk şey düz kafa yastığı oldu. 😂 2 aylık oğlum ama daha kullanmadık. Bana pek kullanisli gibi gelmedi. Sert ve bence rahatsiz edici duruyor. Reflu yatağında yan desteklerle bir sag bir sol yatirdim 20 gün bir ay kadar. Çok şükür kafası duzlesmedi. Simdi de kendisi yan yatiyor. Arada sirt üstü yatiiyorum çok da sivri olmasın diye. Ama.bence biraz da genetik olabilir. Benim.kafamda yusyuvarlak bana çekmiş diyorum ama bilmiyorum.