Merhaba anneler 😊 4 aylık bebeğime kilo başına 1 damla şeklinde vermeye çalışıyorum ama tadını sevmedi maalesef. Damlaları saymak zor oluyor. Sizler nasıl veriyorsunuz? Pratik bir yolu var mı? Mesela 0.5 yazan yere kadar/onun yarısına kadar çekip bir anda ağzına hepsini bırakmak gibi şeyler? 🤔