Mervecik_53 Merhaba bebeğimin yüzün de 4 aylıktan sonra böyle bi iz çıktı kırmızı gibi aynı leke arkadaşımın koçuna çıktı doktor damar beni söylemiş aile hekimi Gül hastalığı olabilir dedi bi başka aile hekimi geçer dedi şaşırdım kaldım