Deletedmom63 tabi ki her bebekte farklı olabilir, her bebeğin gelişim aşamaları birbirinden farklı, genetik faktörleri farklı, mizacı farklı… kesinlikle takip doktoru uygun görmeli diye düşünüyorum. Yorumumda da özellikle belirttim ki takip doktoru uygun görüyorsa ve bebek hazırsa ve anne başlamak konusunda hem fikirse başlanmalı diye. Doktorumuzun genel tarzı 4. Ayda ek gıdaya başlatmak ancak karar vermeden önce bebeğimizi muayene etti ve hazır olduğuna karar verdi. Ben ek gıdaya 4 aylık başlatma kararı alınca AB ülkelerinin sağlık bakanlığı açıklamalarını arastırdım. İtalya ay belirtmiyor, takip doktoru ne zaman uygun görürse diyor. İngiltere ve Malta 6 ay civarı diyor. Estonya Letonya Litvanya ve Hollanda mutlaka 180 gün beklenmeli diyor. Yukarıda belirttiğim ülkeler ise 120 günden sonra başlanabilir diyor. Şimdi notlarıma baktım da Fransa’nınkine hiç bakmamışım☺️ Sizden öğrenmiş oldum bende.