Ben yandım siz yanmayın, 4.5 aylığız ek gıdaya başladım ve oğlum aşırı derecede ishal oldu hiç bir ilaç dünden beri fayda etmiyor. Yarın akşama kadar bekleyelim ilaçlar fayda etmezse yarın akşam gelin başka tedaviler uygulayacağız dedi doktorumuz. Çok pişmanım hemde çok.. lütfen sizde bu hataya düşmeyin..