supermom11 İyi akşamlar, kızım 1 yaşında ve etrafımdaki herkes gece beslenmesi bırakmasını söylüyor uğraşıyorum ama yine ağlayarak uyanıyor sadece azaltmayı başardık. Yani nasıl olmalı bu gece beslenmesi olayı kızım bu arada mama ile besleniyor
UzaydakiOksijen supermom11 aynı sorun bende de var bilmiyorum başıma ağrılar giriyor kızım 1 yaşında gece çok emdiği için sanırım sabah kahvaltısını yapmıyor artık iştahı azaldı epey ama çok ağlıyor gece meme vermeyince sakinleştiremiyorum
supermom11 UzaydakiOksijen ya banada ısrarla kızının kilosu iyi obez olacak diye baskı yapıyorlar valla bıktım. Ama gece az da olsa o mamayı içmeden tekrar dalmıyor maalesef