Mervemre29 Oğlum 3.buçuk aylık idral yolları enfeksiyonu oldu sanırım. İdrali kokuyor ve hafifden pembelik görüyorum bezinde kan sanırım. Başına gelen var mı ne yapılmalı ?
Didemsm Bezinde tam çişini yaptığı yerde kırmızı küçük lekeler varsa susuz kalmış olabilir bizimde basımıza geldi